Uvjeti korištenja

Uvjeti korištenja

Mogućnost plaćanja

Na našoj web trgovini možete naručiti proizvod te ga platiti pouzećem prilikom dostave ili odmah putem kartičnog plaćanja.

Prihvaćamo Visa  PBZ banke te Maestro, MasterCard, Visa, Diners i Discover kartice Erste banke, Maestro i Master Card Zagrebačke banke za jednokratno plaćanje.

Obročna otplata/ kupovina na rate:

  • Visa i MasterCard Zagrebačke banke do 12 rate bez kamata
  • Visa PBZ banke do 12 rata bez kamata
  • Master i MaestroCard karticom Erste banke (MBNET grupaciju) do 12 rata bez kamata
  • *MBNET grupacija: Slatinska banka, Nova hrvatska banka, Istarska kreditna banka, Agram banka i Kent banka.
  • Premium VISA do 6 rata bez kamata
  • Diners do 12 rata bez kamata

Plaćanje naručenih proizvoda moguće je obaviti i Općom uplatnicom – virmanski.

U slučaju plaćanja, općom uplatom i e-bankingom uplatu je potrebno izvršiti najkasnije u roku od 3 dana — naznačeno u e-mail poruci kojom se potvrđuje da je ugovor sklopljen.

Ukoliko kupac ne dobije obavijest da je ugovor sklopljen nakon završenog procesa naručivanja sugerira se provjeriti dali je mailbox pun ili je ugovor dostavljen u Spam folder.

U slučaju da uplata ne bude izvršena u navedenom roku Prodavatelj će postupiti i po naknadno izvršenoj uplati izvan navedenog roka, a ako tada ne bude mogao izvršiti isporuku iz opravdanih razloga, ugovor će jednostrano raskinuti i izvršiti povrat uplaćenih sredstava.

Ako je uplata uredno izvršena i vidljiva na računu Prodavatelja, Prodavatelj će pristupiti isporuci naručenih proizvoda.

Izjava o privatnosti

Like-net d.o.o. se obvezuje da neće zloupotrijebiti osobne podatke dobivene putem obrasca za narudžbu niti ih bez vašeg dopuštenja dijeliti s trećim osobama, osim u slučajevima u kojima to izričito propisuje zakon ili kada je to potrebno za ispunjenje obveza. Osobni podaci uključuju sve informacije kojima se može utvrditi identitet Kupca (kao što su ime i prezime, adresa e-pošte, adresa stanovanja itd.) i koriste se isključivo u svrhu dostave robe, slanja posebnih ponuda i newslettera registriranim korisnicima.

Svi podaci o kupcima strogo se čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici Like-net d.o.o. i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti. Like-net d.o.o. se obavezuje pružati zaštitu osobnih podataka kupaca tako da prikuplja samo osnovne podatke koji su nužni za ispunjenje obveza. Informacije koje se automatski bilježe prilikom pristupa internetskoj stranici, a koje nisu osobni podaci (poput IP adrese, imena domene, vrste pretraživača, broja posjeta, vremena provedenog na stranicama itd.), Like-net d.o.o. ima pravo koristiti samo u svrhu analize posjećenosti web stranice i poboljšanja njenog sadržaja i funkcionalnosti.

Like-net d.o.o. obavještava kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka i daje im mogućnost da odluče žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s popisa koji se koristi u marketinškim kampanjama. U slučaju promjene bilo kojeg osobnog podatka (kao što je adresa stanovanja ili adresa dostave) koji su evidentirani prilikom registracije, kupac je dužan ažurirati te podatke u svom korisničkom profilu. Ako kupac ne izvrši takve promjene, Like-net d.o.o. neće biti odgovoran za eventualne pogreške u vezi s narudžbom ili isporukom proizvoda. Gore navedene odredbe o zaštiti osobnih podataka odnose se isključivo na početnu web stranicu web shopa www.like-net.hr, kao i na sve stranice unutar www.like-net.hr domene, te se ne primjenjuju na vanjske stranice koje upućuju na www.like-net.hr domenu putem linkova.

Izjava o sigurnosti online plaćanja

Tajnost podataka kupca je zaštićena i osigurana uporabom SSL enkripcije (SSL enkripcija je postupak šifriranja podataka radi sprječavanja neovlaštenog pristupa prilikom njihovog prijenosa). Unos i prijenos osobnih podataka te podataka o broju kreditne kartice štiti se SSL protokolom 256-bitne enkripcije koju osigurava CorvusPay sustav za online autorizaciju kreditnih kartica. Autorizacija i naplata kreditnih kartica obavljaju se korištenjem CorvusPay sustava u stvarnom vremenu.

Navedeni način osigurava siguran prijenos informacija i sprječava neovlašteni pristup podacima prilikom komunikacije između računala kupca i CorvusPay payment gateway servisa. Navedeni servis i financijske ustanove (kao što su kartične kuće) razmjenjuju podatke putem virtualne privatne mreže (VPN), koja je zaštićena od neautoriziranog pristupa. Brojevi kreditnih kartica se ne pohranjuju i nisu dostupni neovlaštenim osobama.

Pravo na jednostrani raskid ugovora

Potrošačko pravo na jednostrani raskid ugovora predstavlja ključni segment zaštite prava potrošača. Ovaj mehanizam omogućava potrošačima da, unutar 14 dana od primitka proizvoda, preispitaju svoju odluku o kupovini i, ukoliko to žele, raskinu ugovor bez ikakvog objašnjenja ili financijskih sankcija.

 

  1. Period za Jednostrani Raskid:

– Rok za iskorištavanje prava na raskid ugovora od strane potrošača je 14 dana. Ovo razdoblje omogućuje potrošaču da razmotri proizvod i donese odluku o njegovoj prikladnosti bez pritiska.

– Vrijeme početka roka za raskid ugovora označava trenutak kada potrošač ili treća osoba, koju je potrošač ovlastio, a koja nije prijevoznik, fizički preuzme proizvod.

 

  1. Povrat Sredstava:

– U slučaju da potrošač odluči iskoristiti svoje pravo na raskid, prodavatelj je obvezan vratiti sve iznose koje je potrošač uplatio, koristeći istu službenu valutu koja je bila korištena prilikom plaćanja.

– Ako je transakcija izvršena u alternativnoj valuti, kao što su kripto valute, prodavatelj će povrat izvršiti u ekvivalentnom iznosu koji odgovara vrijednosti plaćene cijene izražene u eurima na dan izvršenja transakcije.

 

  1. Više Proizvoda i Više Pošiljaka:

– Kada potrošač naruči više proizvoda koji se dostavljaju zasebno, ili proizvode koji dolaze u više komada ili pošiljaka, pravo na raskid ugovora može se iskoristiti u roku od 14 dana nakon primitka posljednjeg komada ili pošiljke.

– Ovo osigurava da potrošač ima priliku pregledati i ispitati cijelu narudžbu prije nego što odluči o raskidu.

 

  1. Ugovori s Periodičnom Isporukom:

– Za ugovore koji uključuju redovitu dostavu proizvoda, kao što su pretplate ili redovne isporuke robe, rok od 14 dana počinje teći od trenutka kada potrošač ili osoba koju je potrošač odredio preuzme prvi komad ili prvu pošiljku.

– To potrošačima pruža mogućnost da odmah nakon prve isporuke ocijene kvalitetu i usklađenost proizvoda s njihovim očekivanjima.

 

Dodatne Napomene:

– Potrošači bi trebali biti svjesni da jednostrani raskid ugovora podrazumijeva vraćanje proizvoda u stanju u kojem su primljeni, što znači da proizvod ne bi trebao biti oštećen ili korišten na način koji prelazi običnu provjeru karakteristika i funkcionalnosti proizvoda.

– Prodavatelji su dužni jasno informirati potrošače o postupku i uvjetima raskida ugovora, kao i o postupku povrata sredstava, uključujući sve potrebne obrasce i kontakte za službu za korisnike.

Jamstveni uvjeti i jamstveni rok

Kako bismo osigurali zadovoljstvo naših kupaca i povjerenje u kvalitetu naših proizvoda, pružamo detaljne informacije o jamstvenim uvjetima i postupku reklamacije. Slijedi ključne informacije koje će vam pomoći da razumijete vaša prava i obveze u okviru jamstvenog perioda.

 

  1. Razdoblje Jamstva:

– Jamstveni period za naše proizvode varira i određen je u skladu s politikom proizvođača, krećući se u rasponu do 60 mjeseci. Precizno trajanje jamstva za pojedini proizvod bit će navedeno na pakiranju samog proizvoda ili na uputama proizvoda.

– Datum početka jamstva počinje s datumom predaje robe kupcu, što je dokumentirano i potvrđeno na računu.

 

  1. Račun i Jamstveni List:

– Račun koji se izdaje uz svaki kupljeni proizvod služi kao osnovni dokaz o kupnji i jamstveni dokument. Kako bi jamstvo bilo valjano, račun mora biti sačuvan i predočen u slučaju reklamacije.

– Na računu su jasno istaknuti svi relevantni detalji potrebni za korisnika u svrhu ostvarivanja prava iz jamstva.

 

  1. Besplatan Proces Reklamacije:

– Uvjeravamo naše kupce da je proces reklamacije potpuno besplatan. To uključuje pravo na nadoknadu svih nužnih troškova povezanih s reklamacijom, kao što su troškovi dostave i prijevoza.

– Naša obveza je da u roku od 14 dana od primitka proizvoda na reklamaciju izvršimo povrat sredstava ili zamjenu proizvoda.

 

  1. Izuzeci iz Jamstvenog Pokrića:

– Jamstvo ne pokriva oštećenja uzrokovana nepravilnom upotrebom, nesrećama ili nepažnjom. Također, ne pokriva štetu nastalu na proizvodima koji su bili modificirani ili popravljeni izvan ovlaštenog servisa.

– Proizvodi koji su pretrpjeli bilo kakve neovlaštene intervencije gube pravo na jamstvenu zaštitu.

 

  1. Uvjeti za Priznavanje Reklamacije:

– Prihvatljive su reklamacije isključivo za proizvode kupljene direktno od nas kao prodavatelja. Proizvod mora biti u potpunosti plaćen da bi reklamacija bila priznata.

– Za uspješno podnošenje reklamacije, proizvod se mora dostaviti na adresu trgovine ili sjedišta prodavatelja u dobrom stanju, neokaljanom i neoštećenom, s pratećim dokumentima koji potvrđuju kupnju.

 

Koraci za Podnošenje Reklamacije:

– Ukoliko se nađete u situaciji da trebate reklamirati proizvod, obratite se našoj službi za korisnike kako biste dobili sve potrebne informacije i podršku tijekom procesa reklamacije.